allt i ett

har inte kunnat blogga på hela helgen för har typ inte varit hemma så mycket och sen har jag inte pallat starta datorn för att det varit så fint väder. Jag orkar inte skriva så mycket så jag ska försöka sammanfatta helgen så kort som möjligt.
I fredags så stack jag till väla efter skolan för att träffa steffi, emma & kajsa. Sedan åkte vi hem så duscha jag och lite sont. Sen moppade jag hem till steffi på min flower-power moppe (: Hoss steffi grillade vi och hade det mysigt. Lite senare på kvällen stack vi hem till malin & hon var packad som ett svin, men roligt hade vi. Fast jag kan säga att jag var spik nykter för att jag skulle ju köra hem sen. Jag var vell hemma runt 2 halv 3 den natten.
Efter att jag vaknat i lördags så moppade jag hem till steffi igen. Idag skulle vi bara softa och ta det lungt. Precis innan jag skulle sticka iväg och jobba så kom Kajsa. kl 3 kom steffi & kajsa och mötte upp mej utanför badet. Sedan stack vi hem till steffi igen för mera sol och lite bad. Jag & kajsa bada facktiskt, men steffi den mesen ville inte bryta sin tradition, att bada innan hon fyller år den 30 maj. På kvällen moppa jag hem för att käka, sedan stack jag till billesholm igen för att umgås med mina älskade.
I går låg jag i solen och stekte och jag kan medela att jkag brände rumpan & mina vader, aaaaj! Medan jag låg i solen så blev det även lite plugg. Har alkoholhanterings prov på onsdag och engelska redovisning på fredag. På kvällen var det vattengympa, så sköönt det var! Men det var inte lika kul när mamma & anna mobba mej för mina bröst. Man kan facktiskt inte hjälpa att man har små bröst. Men jaja, alltid ska man bli nerklankad...
Idag har det inte hänt så mycket så jag avrundar nog här. Ska gå och kolla på outsiders nu iallafall och senare i kväll blir det high chaparall! ;D

image27
kajsa & jag solar och badar hemma hos steffi i lördags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0