1 vecka kvar!

Redan torsdag? jag som trodde att denna veckan skulle gå jätte sakta, den har ju bara rusat iväg, vart tar tiden iväg igentligen?
Idag gjorde jag min redovisning på svenskan om skolios. Själv tyckte jag det gick rätt så bra facktiskt. Det kändes så härligt att prata om något man kan om och få använda egna ord. För att på grundskolan har man alltid fått redovisa om något man inte vetat ett skvatt om. Då man har varit super nervös för att redovisa också låter det så fyrkantigt när man pratar, för att man tränat in en text som man sedan återberättar med stödord. Nej, jag var facktiskt rätt så nöjd! 
Sen har jag börjat fundera lite på spanskan? Det känns som att man lärt sig någonting men man känner sig inte så motiverad. För att ingen i spanska klassen känner sig motiverad, så det smittar av sig. Idag fick jag sitta och plåga mej igenom 2 timmar spanska, fyyyy! också har jag valt spanska steg 2 till nästa termin. Men jag ska ge det några försök och se ifall jag ska forstätta eller ej. För att jag vill hemskt gärna lära mej spanska, men då ska man också gå i en bra klass & ha en bra lärare. 
Snacka om att jag var supertrött & överlyckig när vi slutat lektionen. Jag var så trött att jag råka slumra till på bussen, men tur att jag vakna så jag fick hoppat av på rätt busshållsplats. När jag kom hem gick jag raka vägen in till kaffekokaren för att brygga lite kaffe. Jag gick ut och satte mej i gräset, drack mitt kaffe, sola lite och njöt av stunden som var. 
Vill bara säga en sak som jag sagt sjukt många gånger idag, jag fyller år om bara 1 vecka!! ;D 
Nej, om man skulle palla sig in i duschen och raka benen m.m för att det blir nog shorts i morgon (: Sen ska jag sätta mej ner framför TV´n och kolla film och bara slappna av! 

PEACE & LOVE!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0