I <3 SHOPPING

igår blev det en hel den shopping, tycker jag iallafall. Drog med mej mamma & syrran till väla för att jag hade fått ett jätte bra erbjudande av H&M. Shoppa jag för över 500:- så fick jag 100:- i presentkort och det tyckte jag var bra för att jag behöver ej vårjacka. Jag fan facktiskt en som jag gilla rätt så snabbt. Den kosta 389:- eller något sont, så skulle jag ju finna något för ca 100:- men sen innan har jag kollat på ett blått linne som jag gillat, så jag gick runt hela H&M för att finna det. Och det gjorde jag tillslut. Men så fanns det bara i storlek M & L tror jag, så jag gick in och prova det i M, det passa rätt så bra, men det knasiga var att de hängde under armarna så man ser bh´n. Men va fan, det är vell bara till täcka det med en kofta, också såklart så kosta ju den 89:- så jag saknade 4:- för att komma upp i 500:- så jag köpte mej en fick-spegel, hehe ;) Sen har jag velat ha en t-shirt inne på Gina Tricot, så när jag ändå var igång så var det väll lika bra att handla den! ;)
på kvällen låg jag och softa framför tv´n. Fatta vad skönt det var! (:
Detta är kläderna jag införskaffa, fast jag köpte en bege jack istället för att vitt blir skitit så fort ;P

image1

 
Inatt har jag sovit lite halvtaskigt för att har haft en hel sjuuuk dröm!! Den handla om brottslingar, att en skulle hängas så smet han och sen gömde han sig i ett fik med andra brottslingar, sen kom polisen och precis när brottslingarna nästan var räddade så kom polisen på dom. Men sen var brottslingarna alldeles för smarta för poliserna så dom blev ihop bundna eller något sont. Och sen börja brottslingarna leva ett helt nytt liv. Men sen slutade drömmen nästan precis som den börja. Att en brottsling blev tagen och skulle hängas. Håll med om att den är hel knas! ;S ..
Idag skulle jag till familia för att jag skulle handla ett joggingställ på intersport men så fanns där ju såklart bara XL & XXL kvar, så det sket ju sig.

Efter det bar det iväg till väla, för att pappa skulle fixa några saker inför årsmötet,. men jag satt i bilen för palla inte hänga med och strässa. När vi kom hem så var det att sticka till simmhallen direkt, också blev det lite klabb där men det löste sig tillslut, så vi kunde börja träningen. Efter att vi tränat D-grupperna så var det dags för årsmöte, det gick vell bra! fick en jätte fin ros och tårta såklart! ;D
Ikväll kanske jag sticker hem till steffi, får se hur det blir med det? ska ju ha Plask & lek avslutning i morgon.
PEACE & LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0