driving like crazy

Gaaaaaaaaaah, blir man galen eller blir man galen? Vakna av at ungarna hoppade på hoppstyltor inne på skolan och såklart så hade jag öppet fönster. Tänk er att vakna till ett gnistlande rost ljud på morgonen. Barnen hoppa inte ens inne på skolgården utan de stod på kullen och hoppa också hoppade dom 2 hopp sen slutade dom och hoppa 2 hopp till, snacka om irriterande..
Iallafall, jag gick upp och kolla på TV och käka lite frukost. Sedan blev det lite mer TV. Efter det städa jag lite. Mamma hade sagt till mej att dammsuga huset för att hon har ej tid i morgon. Alla som känner mej väl vet att jag hatar att dammsuga och ifall jag dammsugar så brukar alltid mamma få dammsuga om hela huset, haha. Det ända possitiva jag ser med att damsuga är att man "tränar" samtidigt, för man blir ju helt svettig.. När jag änterligen var klar med det så börja jag med maten. Idag så ville jag ha något rellativt lätt att äta, så det blev hemma gjord italiensk tomatsoppa, muuuums!! (: Runt 5 tiden så kom anna hem igen efter att försökt att tanka jennys bil. Vi körde direkt till badet för att sedan lämna jenny hennes bil men där kom inga barn till träningen så jag och anna körde hem igen. Och jag bara, jaha vad ska vi göra nu då? Så anna förslog att vi skulle löra till väla för att köpa glass. Men innan det så var vi tvungna att tanka. Varken jag eller anna hade tankat förr. Så först körde vi till billisten för att göra ett försök där, men ingen av oss fatta någonting så vi körde till statoil istället. Där gick det mycket bättre, men snacka om att vi hade kul. Det var jag som fick tanka bilen för att anna är en mes ;P Och sedan kunde jag inte heller hålla mej inne i butiken så där råka jag börja asgarva när jag skulle betala. hahaha ;D
Vi kom till väla iallafall där vi gick en liten runda men båda var så trötta så vi palla inte mer. Så vi köpte och dela på en glass inne på Tasty house. Sedan körde vi hem.
Nu ikväll så kolla jag på a la emma, altså snacka om vad jag älskar det programmet & emma. Vill bara gå in i tv-rutan och börja snacka med emma. Hon är bara så underbart härlig! (:
Nej, nu ska jag snart kila. Ska välja ut villka kläder jag ska ha på mej i morgon,  både på dagen och på kvällen & sen måste jag även packa min väska för ska sova hemma hoss steffi i morgon.
Pusshejs! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0