typisk söndag

igår kväll så kollade jag och mamma på filmen little miss sunshine. Det var en hel knas film men jag gillade den. Det är jätte svårt att förklara hur den är men jag kan värmt rekomendera den, hehe. 

idag har jag inte gjort så värst mycket. Sov ju till 11.30 så där gick ju förmiddagen men sedan hjälpte jag pappa att städa undan förrådet lite. Runt 3 tiden hade jag och syrran inte något att göra så vi spela spel, haha. Jag ville igentligen inte, men i brist på annat. Och som vissa vet så är jag en dålig förlorare så jag småfuska lite men anna kom på mej, hahaha! 

får se vad som händer i morgon. Ska iallafall jobba kl 17.00. Somsagt jag tar dagen som den kommer ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0