tjockis

Idag väckte mamma mej vid 9 tiden för att mamma & anna skulle göra ärende i stan, medan de gjorde det så gick jag lite i stan för mej själv. Vi ställde blien vid Olympia så jag fick gå där ifrån ner till kullagatan så jag valde att gå vid kärnan. Jag hade rätt så roligt på vägen för när jag kom till kärnan var där en massa turister och när jag gick ner för trappan så kom där även en massa turister. Det tycker jag är så roligt att se för att dom går alltid klädda på ett sont speciellt sätt och har kameran i högsta hugg (: Jag fann inget speciellt i stan, skulle inte ha något i heller typ, måste hålla igen med pengar och sont. Det jag handla var iallafall en klämma inne på åhlens. Sedan var jag inne på skånetrafiken för att köpa mej ett rabbattkort nu när inte skolkortet funkar.. Efter det gick jag till Tasty house för att handla lite choklad & nötter som jag tänkte smaska på till fotbollen i morgon ;P
Idag har det inte regnat på hela dagen, skööönt! nu vill jag att detta håller i sig så allt blir fri och fröjd till midsommar ;)
Nej sitter just nu och funderar på ifall jag ska kolla på i huvudet på gynning eller ice ventura filmen som går på tv ikväll. Dom går samtidigt.. Men man kan ju alltid kolla på carolina på internett sen, ääsch, det får nog bli filmen.
Som dagen kommer se ut i morgon beror helt och hållet på anna ;)
I BELIVE IN YOU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0