skolavslutning/gröningen, student & 19-års kalas

pheeew, just nu är jag helt slut! Det har varit 3 fullspäckade dagar så har inte kunnat skriva någonting. Men jag kan säga det redan nu att det kommer kanske inte bli så mycket skrivande i sommar. Antingen för att jag kommer ha så mycket att göra eller så är det bara för att jag inte pallar starta datorn.

4/6 Skolavslutning/Gröningen
Vi sammlades utanför skolan sedan gick vi bakom skolan, där dom byggt upp en scen som några elever stod och sjäng på. Men då & då sprängde man trummhinnan, för att en viss person sjöng & ni kan nog gissa vem? Efter att ha stått och snackat med klasskompisarna sammlades vi i det klassrum där vi träffades för första gången då vi börja skolan i höstas. Där fick vi vars en MER & sen snacka vi lite. Efter det gick vi utanför skolan för att ta några bilder på klassen.
När vi var klara där och önskat varandra glad sommar så tog jag bussen hem med steffi vid 12 tiden.
runt 6 tiden på kvällen kom steffi hem till mej då vi drack lite, sedan tog vi tåget in till Helsingborg. På knutan så mötte vi upp steffis klasskompisar & sen vandra vi bort till gröningen. Där var fullt ös & en massa folk. Vi satte oss på steffis gula filt som drog åt sig alla rappsbaggar, men men.. Efter ett tag så kom även malin. Under kvällen gick vi runder lite och träffa en massa vänner & bekanta, mycket trevligt (: Runt 11 tiden begav vi oss till knutan för att gå upp på McDonalds för att äta nattamat. Men jag tog en glass för är inte så förtjust i mcdonalds.. Men jag smaka ändå någons hamburgare, men det var inget jag uppskatta ;S Tåget hem gick 00.16 i Bjuv mötte mamma upp mig sedan gick vi hem. Tack, för en trevlig kväll. Det var som jag & malin sá; vi drack inte för mycket & inte för lite utan lagom!!
                                 

5/6 Annas Student!
Idag kom dagen Anna tjatat om nu i flera år typ.. Jag vakna runt 8 tiden, då gick jag upp för att hjälpa mina päron med förberedelserna. Jag tog tex moppen moppen till ICA för att handla smör & cider. Sedan sköljde jag vindruvorna och lite sont. Vi lämna huset runt 11.30 för att hämta upp mormor för att sedan köra in till helsingborg. Vi parkerade på knutpunkten sedan tog vi bussen till filbornaskolan där anna skulle springa ut. När anna funnit oss i folkmassan försvann hon nästan lika fort igen för att leta upp hennes kompisar sedan begav dom sig in till stan. Jag, mamma & pappa vandra från filborna skolan in till kärnan för att se alla nybakta studenter.. Medan vi gick så stanna vi vid en mac och köpte glass, muuuuums!!  Snacka om att där var mycket folk vid kärnan när vi kom fram. Men vi fann anna iallafall & jag tog en massa bilder, både när hon sprang och runda magnus stenbock statyn. Men jag tror facktiskt inte att hon runda honnom 7 ggr? Det blev tyvärr lite strul med bilen, för att åke (shafören) fick inte köra in på vissa ställen. Så det slutade med att han ställde sig på st. jörgensplats så fick vi gå dit. När de kört så begav jag, mamma & pappa oss till bilen och körde hem. När vi kom hem fick vi vänta ett tag innan anna & emmelie kom hem, men tillslut så kom dom. Vi tog en massa bilder på bilen. Sen gick vi in och tog oss lite champagne & mingla lite. Under kvällen kom där en massa folk!
Förlåt att jag blev som jag blev, men champagnen satte sig rakt i huvudet + att jag inte ätit någonting och att jag var så himmlans trött! :(  jag är hemskt ledsen och ingen vet hur mycket jag skäms...


annas, jennys & emmelies åk


             Grattis anna till studenten & lycka till i framtiden!

6/6 Anna fyller 19 år!!
Grattis anna! nu är du äntligen 19 och bara 1 år kvar till 20-sträcket. Jag gick inte upp förrän vid 11.30 idag, jag satt och käka lite frukost med mamma & pappa. Runt 3 tiden kom släckten för att fira anna. Vi fika lite & snacka en massa. Jag spela vollyboll med min fabro, men fick ge upp efter ett tag för fick så ont i händerna. Vi bestämde även idag att imorgon så ska vi åka till Arlid. Där vi ska tillbringa hela dagen bara åt att sola, bada, grilla & bara umgås. Så hemsk mysigt kommer det att bli. För att arild är mitt paradis på sommrarna. Nä, ska nog gå och lägga mej nu. Ska övningsköra till arild i morgon ;) Iockmed att jag missade Emma Anderssons nya program som dom började sända på kanal 5 igår så ska kolla på det på webben nu innan jag somnar. Det var som steffi sa, nu blir vell Elin glad när Emma Andersson kommer med ett nytt program. & jag bara, jag blev skiiit glad när jag fick reda på det. För att Emma Andersson är en liten favis. Jag bara älskar hennes personlighet och hennes flumm (:  

PEACE & LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0