sjukt trött

Igår hade jag & syrran fest. Mycket trevligt, tack så mycket!! Längtar nu så sjukt mycket till midsommar! Iallafall vi spelade twister på kvällen och det gick ju som det gick, hahahaha! Det tog inte lång tid förrän man förlora. 
 

olga, jag & malin


Idag har det varit super härlig väder. Men jag är ju som  jag är.. Jag har inget tålamod med att ligga alldeles stilla & steka, så¨jag har typ sprungit runder här hemma halva dagen. Runt 4 tiden hade vi tränarmöte inför uteträningen som börjar i morgon. Mötet tog lite mer än 2 timmar men vi snacka också om en hel del.
Nä, funderar på att lägga mej i soffan och kolla på en riktigt bra film (:

I morgon har jag studiedag så då bär det in till stan med steffi & malin för att försöka få lite färg!! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0