jag som aldrig brukar bli sjuk

Fy villken natt jag fick stå ut med. Hade sprängande hunvudverk och feber. När jag gick och la mej så kolla jag på vänner, jag låg i sängen och skrek efter någon som kunde stänga av datorn till mej men det var nog ingen som hörde. Jag kännde mej alldeles för svag i kroppen för att resa mej upp, gå en meter och stänga av datorn. Jag var så svag i kroppen och hade son huvudverk så jag inte ens hade ork att hämta panodil. Så det har varit en hemsk natt för min del. På morgonen så låg jag i min säng och halvsov, palla bara inte att gå upp. Men när mamma & anna kommit hem efter att ha varit på körskolan så kom mamma in med panodil, jag somna och sen kände jag mej lite bättre. Så denna dag har jag tillbringat framför tv´n med en massa filmer. Men det jobbiga är att våran DVD är helt fucked upp så när man kommer till slutet av filmen så börjar den hacka.. Men jag kan säga att jag har även sovit en hel del. Nu ikväll gjorde mamma tacos, jag var inte så hungrig men jag bara älskar tacos, så det slinker alltid ner. Efter det stack anna ut så det var bara jag och mamma kvar för att pappa skulle ut ikväll. Vi kolla på film, för där gick inget bra på TV. Jag bad mamma välja så la hon ett förslag på love potion #9 eller vad den heter. Men är inte så förtjust i den filmen så det fick bli the perfect man istället. När filmen nästan var slut så börja DVD´n fucka så vi fick aldrig se slutet och vi båda har inte sett den på ett bra tag så vi kommer inte heller ihåg hur den slutar. Så vi kolla på Americas sweetharts som gick på Tv istället.
Nä, nu är jag rätt så trött. Har precis tagit min 3 dos av panodil för dagen :( Så jag ska lägga mej i sängen och kolla på vänner hade jag tänkt mej (:

Kan inte fatta att det var 1 år sedan du gick bort. Du finns med mej varje dag i mina tankar! Du var den bästa gammelmormor som levt på denna jord, saknar dig som in i. Din humor var bara bäst! Usch jag klarar inte av att skriva längre blir helt tårögd.
JAG ÄLSKAR & SAKNAR DEJ MORMOR-ALLI <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0