GRATTIS TILL KÖRKORTET!

Dagen började med att jag bråka med mej själv. En del av mej ville gå ut & gå medan en annan del av mej ville stanna hemma och kolla på TV. Men iockmed att det var så fint väder och att jag känner att jag börjar få problem med spegelbilden så övervägde det till att gå ut och gå. Jag var ute i 40 minuter och powerwalka, vädret var helt underbart. När jag kom hem gjorde jag med lite frukost & satte mej på terassen och åt upp den. När jag käkat upp satte jag mej en stund i solen för att koppla av med en hänt extra. Jag behövde även lungna ner nervositeten för idag skulle min syster köra upp för 4:e gången.. Men idag kännde jag på mej att hon skulle få det. Efter ett tag så satte jag mej i köket och starta datorn för att kunna ha utkik ifall anna kom hem med bilen. Och det gjorde hon, snacka om att jag blev glad!! Så det var bara till att springa in i duschen för att göra sig i ordning. För att vi hade bestämt sen igår att ifall hon tog körkortet idag skulle vi köra hem till farmor & farfar. Men innan vi körde så slängde jag ihop något lätt att äta för att vi var inte så hungriga. När vi var klara så stack vi, men innan jag gick in i bilden satte jag på en skylt på bakluckan där det stod nybörjare på. Anna fick den skylten av mej när hon fyllde år, men vet inte riktigt ifall hon gillar den. Så det blir vell att den får hängas upp på väggen istället? Ifallafall innan vi körde hem till farmor & farfar så körde vi innom maxi för att handla något att ha till kaffet. Altså jag & anna satt och smila & skratta hela vägen för vi kunde inte fatta att hon tagit körkort, det är helt sjukt! Farmor & farfar blev glada när vi kom iallafall. farmor blev så glad över att anna klarat körkortet att hon fick tårar i ögonen. Vi blev kvar hoss farmor & farfar i några timmar då vi satt och snacka och åt deras egna juggubbar (jordgubbar) muuums! (:  Sedan körde vi till bjuv igen för att hämta upp Jenny, sen körde vi in till stan för att hämta mamma & pappa, såklart så fick jag typ guida anna för att annars hade det nog tagit tid innan hon hittat ;P
Nu ikväll så börja jag se helt konstigt också fick jag ont i huvudet, men tur så gick det över rätt så fort.
Nu ska jag kolla på vänner och försöka sova.
Imorgon ska jag nog ut & gå, det beror på hur vädret är. Sen blir det nog till att städa & sen jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0