frossa i mörk choklad

Upps, har visst inte bloggat så mycket under dagarna. Det är bara för jag har typ haft fullt upp. Nu känns det verkligen som att sommarlovet har börjat. För att nu gör man något varjedag. Fast i onsdags så gjorde jag inget speciellt på dagen. Men på kvällen så var jag med mina underbara vänner och kolla på Fotbollen och lite sont.

Igår så var jag på väla och shoppa mej josefin. Guud vad jag saknat att umgås med dig. Vi hade ju så roligt när vi var små och så många minnen tillsammans (:  Iallafall så tästa jag skorna som jag igentligen ville ha. Men det visade sig att de inte passade på min fot :( mina anklar var typ för små coh mindre storlek hade jag inte kunnat ha för att då hade foten inte fått plats i skon.. Jag fann iallafall en scaf (: På kvällen var det jobb och sen körde jag och anna in till stan för att hämta mamma för att anna hade haft bilen hela dagen. På kvällen stack jag hem till malin med steffi & emma och kolla på Fotbollen, spanien- ryssland och käka rabarber-paj. MUuuuums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0