allsång på skansen

När jag vakna idag så sa anna att hon och emmelie (grannen) skulle till väla, så jag messa och fråga emmelies syster ifall vi skulle hänga med. Men hon var påväg till svalöv så hon kunde ej :( Så jag och mamma bestämde oss för att ta bussen till väla istället iockmed att anna hade redan lånat mormors bil och pappa hade våran. Så när jag och mamma var påväg ner till busshållplatsen så sa jag altså vafan åker vi till väla för? vi ska ju inte ha något ändå, haha. Men men, jag fann iallafall ett linne på Gina tricot med ett tigerhuvud på och sen fann jag strumpor på H&M (: & ett par vita jeans på MQ för 150:- och de hade kostat 499:- så mamma köpte dom till mej för att hon tyckte att det var ett riktigt fynd ;D Sedan gick vi och mötte upp anna & emmelie för att käka, jag och mamma käka sallad på taco house, muuuums!! Sedan stack vi in på scorett och där fann jag ett par sjukt sköna skor. När jag provgickdom kändes det som att gå på måln så kanske köper dom senare när jag får in lite mer pengar på kontot ;P På hemvägen körde vi innom jysk för att jag skulle köpa ett påslakan & örngott i bilar eller något annat fräckt tryck, men fann inget :(  Så vi körde hem igen. När vi kommit hem hade anna fått ett brev från vägvarket att hennes körkort kunde hämtas, så vi stack till posten och sedan hem till mormor för att lämna bilen. Där fick vi kaffe & snacka en massa. Fatta vad sjukt, det är någon som kastat ägg på mormors dörr så hon är skit rädd för att något ska hända henne. Men vi sa till henne att det är nog bara slumpen att de kastat ägg på just hennes Dörr. Runt 7 tiden begav vi oss hem för att sen var det ju allsång på skansen. Älskar det programmet, har sett det varje år sålänge jag kan minnas. Är fan uppväxt på det (:
Får se vad som händer i morgon, men på torsdag ska jag iallafall vara med Josefine, vi har fan inte varit på år och da. Så nu är det på tiden.
Ikväll har jag typ bara softat och lyssnat på celine dion, PEACE & LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0