söndag....

hey hey!
igår övningskörde jag till laröd med mamma och pappa där vi låg några timmar med sol & bad, mycket trevligt! (:
runt 17.30 moppade jag hem till steffi sen stack vi hem till emma för att hennes mamma fyllde år. Där fick vi en mycket good smörgåstårta och sen till efterrätt blev det juggubstårta & kaffe, muuuuums!!
När vi käkat klat så stack vi ut en runda i billesholm där vi träffa på malin (:  sedan körde jag hem igen runt halv 1 tiden skulle jag tro? När jag kom hem satt mamma & pappa utanför grannens hus och snacka med dom så jag begav mej in dit för att snacka lite. Vi hade ett väldigt viktigt samtal om en väldigt viktig grej som vi måste reda ut ;)

Idag har jag typ inte gjort så mycket bara softat. Just nu så tittar jag på wimbeldon fast det är uppehåll nu för att det regnar. Men men, hoppas Nadal vinner iallafall!!! (:
imorgon börjar mamma sin semester så får vell se ifall vi hittar på någonting, annars så får jag vell hitta på något annat. Vill inte att det ska regna nästa vecka, vill ha SOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0