som tusen knivhugg i hjärtat

gaaaaaaaaaaaah!! varför måste det bli såhär? har redan varit med om det en gång innan, varför dra upp det igen när jag precis glömt bort allt? antingen så har jag bara lust att prata med någon om det, men det är inte så lätt. eller så funderar jag på att bara skriva ner allt här, för måste få ut det jag känner. För att på insidag och i hjärnan är det kaos!  Det käns just nu som att bli knivhuggen i hjärtat, det är en son smärta så jag bara vill gråta mej till sömns. Vill bara försvinna så jag slipper denna hemska smärta :'( 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det känns mycket bättre om man pratar med någon om man mår dåligt. Jag och vi andra tjejerna finns här om du vill prata, så gör det om du har lust, för det är jobbigt att gå runt och bära på något jobbigt och du ska inte behöva må dåligt. Vi finns här för dig, det vet du raring, och vi tvingar ju inte dig att prata om det om du själv inte vill det förståss. ÄLSKAR DIG ELIN! <3<3<3<3<3 :)

2008-07-08 @ 00:20:38
URL: http://rosamunde.bloggspace.se
Postat av: elin

tack kajsa för att du finns. Jag vet redan sedan innan att ni finns här för mej! Jag snackar med någon när jag känner mej redo, fast jag vet ej ifall det blir ganska snart? För att jag håller på att spricka ifall jag ska hålla detta inne i en hel evighet.. ÄLSKAR DEJ MED! <33

2008-07-08 @ 03:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0