impuls shopping, eller vad det heter?

hallojsan! (:
idag var jag på väla med mamma. Jag skulle igentligen bara ha en hår-klämma. Men det slutade med att jag köpte ett par björn borg skor, ett hello kitty paraply och 2 st klämmor ;) På hemvägen körde vi innom maxi för att vi skulle handla mat. Idag blev det fläskfille med sallad, muuuumsigt! (: Efter maten stack jag, mamma & pappa hem till farmor & farfar en sväng och snacka skiiit. Vi var vell hemma vid halv 11 så nu sitter jag här och snackar lite på msn.
Imorgon ska jag in till helsingborgs festivalen med kajsa & frida!! ;D så kuligt det ska bli och jag ska änterligen få se MANGE SCHMIDT!! ;D
puss på er! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0