elin inse fackta!!

pheeeew villken natt. Somnade säkert inte förrän vid 5 tiden. Sen gick jag upp runt halv 11, så är rätt så slut just nu. Men men under natten så kollade jag på vänner iallafall, som jag alltid gör när jag inte kan sova.
På eftermiddagen så drog mamma med mej till maxi för att jag sedan skulle hämta min moppe som stod hemma hos steffi. När jag kom hem så höll mamma på att göra fisksoppa som jag ville ha idag, muuumsigt! Sen har jag typ bara kollat på tv. Tisdag = allsång på skansen. Altså jag är fan kär i brolle, han är så jävla sexig och sjunga kan han, muuums på Brolle ;) 
Men nu sitter jag här och lyssnar på Kelly Clarkson och det är fortfarande kaos i min hjärna. Vill bara här ifrån så jag kan komma på andra tankar. Och försöka "move on with my life". 

I morgon ska jag kanske hänga med mamma & mormor  till mormors föredetta granne, men får se ifall jag känner för det. Annars så på torsdag tar jag tåget till Landskrona där jag ska träffa mina klasskompisar + andra vänner (: gud vad jag saknat dom!! Vi kommer ha riktigt roligt, nu hoppas jag bara på bra väder ;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0