bakken

hey hey!
i torsdags var jag somsagt i Landskrona. När jag anlänt till LA stod natthalie och väntade där på mej, sedan gick vi hem till henne. Där vi satt i kanske 4 timmar och snacka och lite annat ;D  sedan drog vi hem till anna på vägen dit så köpte vi hem pizza. Sedan blev det fest! ;)  jag drack inte för mycket och inte för litet, det blev som man säger på svenska LAGOM ;) Runt 10 tiden stack vi ner till stan för att vi skulle kolla på Jill johnsson, men vi blev lite sena för att natthalie börja bråka med andy men men vi kom fram tillslut. Efter en trevlig kväll så var jag vell hemma runt halv 3. Sen gjorde jag varsen varm macka till mej och syrran, tack för snacket, behövde det verkligen <33

Sen i fredags så hände det typ inget. var bara helt slut

Men idag har jag varit på bakken, tack för en trevlig dag! fast det regna då och då (: <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0