vill vara en person som inte behöver plugga!

Guuuuud, altså jag hatar verkligen att plugga! Jag kan seriöst inte koncentrera mej. Det är så grymt jobbigt!! Blöööö!!!
Just nu så försöker jag plugga in glosorna & sen får jag kolla igenom lite gramatik, men jag känner på mej att detta kommer gå åt helvete i morgon!! :(

Vad tycker ni förrästen om min nya juliga design på bloggen? Inte så mycket, tog typ 5 min.. Men jag känner att dag för dag så börjar jag få mer julkännsla. Kanske detta hjälper mej en bit på vägen?

Nej nu får jag sluta skriva och återgå till pluggandet :(
Puss puss :*


här kommer en liten glad hälsning från elin & dorry, hahahah!
Snacka om att inte koncentrera sig eller vad? ;S SKÄRPNING ELIN!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Skääärpning elin :p haha!

VARNING! Linn kommen svätta vatten på oss på lördag ;D hahah!

2008-12-15 @ 20:02:18
URL: http://svenssonsara.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag förstår vad du menar.. Sista veckan så känner man absolut inte för att plugga :P

2008-12-15 @ 20:49:36
URL: http://mariapersson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0