efterlängtade helg!

Shuuuuu!
Idag fick jag tvinga mej upp ur sängen när klockan rinde 4.30 för att ville inte somna om och försova mej! Och det gjorde jag rätt i! För att idag hade jag en toppendag på praktiken. Hon som var krängd mot mej för några veckor sedan, var hur gulligt och söt som helst idag. Så hon hade nog bara en dålig dag sist. Men jag känner att jag lär mej mer och mer nu, så det är ju kul! (:

Efter praktiken så gick jag igenom kullagatan för att sedan komma till sagoslottet. Jag frågade expiditen ifall hon hade några hello kitty reflex, men det hade hon inte! :(  är så desperat efter ett sont. Vet inte ens ifall det finns, men vill haaaaaaaa! ;P Så jag började snacka lite och sont med henne sen om hello kitty, hahaha!

Efter den härliga stunden så tog jag stadsbussen till väla som inte alls var så underbar. Bussen bar proppfull och jag hade ont i ryggen :(  så jag stod som en jävla gam och tog första lediga plats, den som blev ledig.
Jag vill bara få julklapparna avklarade, pallar inte att gå och grubbla på sont & sen vet man inte vad man ska köpa iheller. Jag har bara lust att köpa en massa saker till mej själv!! Så man får se vad som dyker upp i paketen man öppnar den 24,e ;) Men jag har kommit på världens ide som jag ska köpa till min syster, mohahaha! Altså jag är helt genialisk eller vad det heter, blir nästan stolt över mej själv ;]
Jag var även inne en sväng på coop för att det har ryktats om att de sålt hello kitty chokladkalendrar där, men när jag kom dit så fanns där inga :(  så jag köpte en med bilar istället, hihi! Mamma skulle igentligen köpt en till mej men där fanns inga kvar på maxi.

Nej nu ska jag gå och fixa lite inför ikväll, josse kommer ju runt halv 7 så ska vi laga spagetthi & köttfärssås, typ det jag är lite sugen på. Men hon verkade vara lite skeptisk mot det i telefonen precis för att då sa hon, du är konstig elin, spagetthi & köttfärssås på en fredag.. Men vi ska ju piffa till det lite  ;) hahaha!


Såhär snygg var jag på stan idag! ;)


Jag är fan störd!
när jag öppnat luckan och pillat ut chokladen så sa jag namnet på bilen
Mina ögonfransar blev otroligt långa idag, men mina ögon ser helt CP ut ;S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0