nöjes/modegala på wallmans!

godermorgon!!
Tack för en helt underbar kväll! hade inte så kul i början, men sen drog det igång! Tyvärr så vann inte hotel maria men i våra ögon så vann vi, eller vad man ska säga.
när själva galan var slut så blev det dans för hela slanten!! (:  jag var typ inte hemma förräns vid 3 tiden, hahaha! Men har man kul så har man. Hotel maria är iallafall världens härligaste gäng & jag tror nog att dom gillra mej med!! ;)

snacka om vad mina fötter värker idag!! dansade ju typ i några timmar i pumps så det är nog inte så konstigt, hehe!

nej, nu ska jag ta lite frulle och försöka nyktra till lite. Sen ska jag och syrran hem till mormor och klä hennes gran medan mormor och mamma är ute på lite ärenden. Så det kommer bli en överraskning när hon kommer hem sen!! (:


jag & ella, hon jag städat med på hotellet! (:


min söta handledare, jag, ella & vevve

sen blev det dans till dj´n peter siepen!



bara för att peter siepen är världens snyggaste 46 åring!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0