shopping time! (:

Hey hey!
Igår var jag hemma och kollade på stjärnor på is med mamma och sen kollade jag på Britney Spears. Gud vad strongt gjort av henne och spela in den filmen. Det ska hon verkligen ha cred. för! För er som inte såg den så ville hon berätta lite om hennes liv och vad hon gör nu förtiden. För att folk har fått helt fel uppfattning om henne och det är det hon vill ändra på. Hon vill visa att hon är en helt vanlig människa & att hon jobbar hårt! Själv tycker jag att det har varit synd om Britney när hon hade den down perioden. För att hon verkar vara en helt underbar människa, så vacker & en mycket bra artist! Såg ni inte filmen igår så försök att få tag på den och se den. För att den var verkligen sevärd även om man inte är ett stort fan!

Jag såg ju också på stjärnor på is igår somsagt. I mina ögon så var alla 3 vinnare! Jag hade nog velat att Jesper skulle vinna. Man Markus var också grymt duktig. Har har typ varit bäst sen det börja!

Just nu väntar jag på att anna ska bli klar i duschen. För ska köra till väla idag och handla lite julklappar, vill få det undanstökat nu ;P Men det jobbiga idag är att jag vet ej ifall vi har redovisning i morgon? Försöker fråga en massa i min klass, men får aldrig svar :(

synes ikväll!!
Puss puss :*  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0