pepparkakshus del 2.

Goderafton!
Pheeew, det va typ första och sista gången jag gjorde ett pepparkakshus, hahahaha!
När vi gräddat alla delar så stack jag och syrran till väla och hämtade pappa. Så gick jag in en sväng på rusta för att finna något litet tills i morgon. Vi skulle ha med en liten julklapp till avslutningen i morgon.
När vi kom hem så beställde jag och anna pizza och sen var det bara till att köra igång med att limma ihop & decorera det satans pepparkakshuset. Gud så kul vi hade altså, anna sa att jag nästan hade död på henne så rolig jag var, hahahha!  :D  under tiden så lyssnade vi på min peter jöckack julskiva, älska och sen några andra julskivor.
men fy fan för att limma ihop skiten. Det blev först fel sida och sen blev bitarna alldeles för små, som tex taket. Men vi fick ihop det tillslut, när mamma kom hem så fick hon hjälpa till. Så när jag och syrran skulle limma ihop taket så fick jag smält socker på pekfingret, fyyyyyy faaaaaaan!!! kommer får värsta blåsan där nu :( det är helt rött och vitt på samma gång, och guud vad det dunkar och gör ont.

Här kommer lite fler bilder!! :D


Här står jag och blandar kristyr,
ser helt gravid ut efter pizzan, hahahaha! :D



Dags att limma!


Fy fan för det taket. Det tog ett tag att få det på plats!


Såhär böev det slutliga ressultatet, HELT JÄVLA SKÄBBIT!
syns det att vi gjort det själv eller?
När vi va typ "klara" så kom anna på att vi glömt göra tak till tamburen så vi fick
ta sonna fingers istället, hahhaha! och detta ska då likna mitt hus, hahahha! :D



Baksidan, hahaha!
Kolla in taket och mellanrummet!! ;D



Sen har jag ju också passat på att rymma upp på mitt rum idag! ;)



Imorgon är det skolavslutning och sen ska jag gå i stan med sandra och se ifall jag kan finna en klänning!
Och sen ska vi fika lite, myys på det! ;)

Nej nu ska jag gå och packa in min julklapp som jag ska ha med mej imorgon!
Puss puss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0