nattugglan!

Tjooohoooo!
Klockan är lite över 2 & här sitter jag och bloggar.
Idag tog jag och syrran en sväng till familia där jag fann mej en ny scaf & en ny hello kitty klocka, som jag spanat in nu ett tag. Sen köpte vi även ett nytt singstar spel, svenska schlagers! (:

kl 17.00 skulle vi vara hos mormor då hon bjöd på lutfisk. Jag är uppvuxen med det så jag tycker det är jätte gott, men jag vet jätte många som hatar det, hehe! Men det konstiga är att jag älskar lutfisk med hatar lax. Jag vill lära äta mej lax men jag klarar inte av smaken... Iallafall, det var en mycket trevlig kväll. Det var inte bara min familj som var bjudna hem till mormor utan även mormors bror med familj. Dom är alltid så trevliga! (:

Här kommer mina mellandagsreafynd! ;)


Denna söta väst har jag kollat in nu ett tag, tur att jag
köpte den på rean för då var det halva priset!! ;)
Även kvällens outfit!


Fann även denna söta kjolen.
funderar på ifall jag ska ha detta på nyår, om jag inte finner någon
annan klänning? fast då ska jag ju ha strumpbyxor istället ;P


Ett av årets bästa köp!
Har kollat in denna klockan nu ett tag men idag blev den min
för endast 398:-  helt överlycklig & den är helt sjukt snygg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0