mina julklappar!


Här är ett gäng med mina julklappar, detta fick jag;
leopard top, en lika dan som jag köpte i förgår.
Så den som jag köpte ska lämnas tillbax i morgon ;P
  
linnen, benvärbare, over knee, halsband,
hello kitty grejer, pengar & USB minne.
Upps! Höll på att glömma att jag och syrran fick
ju också ett playstation 2 + ABBA singstar!


Detta var en av de gulligste julklapparna jag fick.
När jag packa upp det så tänkte jag, fan detta linnet har jag inte sett på H&M
Så sa min syster att hon gjort det själv! Hon har köpt ett linne från H&M och sytt
på Hello Kitty, hur gulligt är inte det?
Det är när man får sonna här paket som man tänkter att det är inte priset
som räknas utan tanken & själva presenten man får, guuud! (:


ÄNTLIGEN!! ;D


Här är mina snygga skor! När jag läste på kartongen så är det ju
Victoria Couture som designat dom & jag har sett en massa väskor m.m.
sanrio.com som är designade av Victoria Couture.
Men jag kan säga, fy fan vad jag ska vara rädd om dessa skorna!
De ska ligga med mej i graven..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0