lök dag!


Jag & anna fick ju singstar igår.
Så idag har jag och mamma sjungit igenom hela skivan (:
Och såklart så avslutade vi med, thank you for the music!
Jag kommer bli proffs på abba´s låtar nu!!! ;)




Dagens outfit!
älskar att gå med leggings eller tights hemma (:



Imorgon är det mellandagsrea och mamma tycker inte att jag behöver köpa något.. För att hon tycker redan att jag har så mycket kläder, hehe! Men jag har bestämt mej att jag ska ha en klocka som jag tittat ut och sen kanske ett par jeans. & en klänning måste jag fan få tag på. Snart är det nyår och jag har typ, PANIIIIK!!
Så nu funderar jag på ifall jag ska ränsa ut min garderob och lägga kanske alla sommarkläder i en kasse, för att dom lär man inte använda nu på länge? Har lixom inte plats till alla mina kläder snart. Gör snart en walk in closet av mitt egna rum. Får hänga upp kläderna på väggen snart, hehe ;P nej, usch!!
& det gör det inte mycket lättare i heller av att syrran gå och snor mina kläder. Ska snart sätta lås på min garderob, eller så ska hon få hyra kläder, 20:-/plagg! ;)  ingen dum idé eller? ;D

Nej nu ska jag gitta
Puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0