jävla telefonförsäljare!!

Imorse när jag satt vid köksbordet och pluggade lite spanska så ringe telefonen och det var gloacalnet. De brukar alltid fråga efter pappa men inte idag. Så började telefonförsäljaren babbla om något. Jag stog och skratta lite för mej själv för att hon pratade jätte fult. Hon kom typ från göteborg och hade samma tonart hela tiden. När hon snackat klart så sa jag att jag inte var intersserad. Så frågar hon varför inte det, jag bara nej mej jag är bara inte intresserad så började hon snacka om något annat så avbröt jag henne och sa, altså jag är inte intresserad så började hon höja ton mot mej och då blev jag arg och sa att jag inte skulle ha något. Så sa hon så du vill inte ha 50:- rabatt på ditt adsl jag bara du får ringa tillbax sen när pappa är hemma.
Altså jag hatar sonna människor som blir krängda och otrevliga bara för att man inte vill ha något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0