idag har jag visat vad jag går för! ;)

Hey hey!
Imorse vaknade jag vid 3.20 sen var jag klarvaken så jag kunde ju såklart inte somna om. Och pelle (min katt) låg och hosta så störde det lite. Men jag låg fortfarande kvar i sängen i en timme för att pallade inte gå upp och duscha 3.30, pheeew!

Det var riktigt kul idag på hotellet, för att jag hade hand om frukosten själv och sen checkade jag ut gäster, svarade på mejl & i telefonen när det ringde (:
 
Det är jätte många på hotellet som är sjuka och inte mår så bra så ella gick hem idag så var det bara jag och My kvar. Så när vi käkat så fick jag lov att åka hem. Så var hemma vid 13.40 typ ;) På bussen på väg hem så satt jag och nickade, somnade lixom till. Fattar ni nu hur trött jag är? ;P

Kollade på bellas blogg idag när jag kom hem,. hahahaha! sandra säger att vi är B-kändisar nu men lilla vänn vi är typ Q-kändisar, hahaha! :D

Just nu har jag lust att bara lägga mej ner i soffan och kolla på en film men först så måste jag läsa alla bloggar som jag inte pallade läsa igår + idag, pheeeew! Kommer ta en hel evighet & sen måste jag börja plugga på engelska provet vi ska ha på tisdag. Vill verkligen klara det denna gången!

Synes ikväll,
Puss puss :*


Jag vill bara skratta eller nått? hahaahhahaha ;D

Kommentarer
Postat av: sandra

amen, du akn väll iallfall strecka dig till D-kändisar? :)

inte skratta elin, grååååt! :D

lia bra.

<3

2008-12-11 @ 16:03:21
URL: http://barazandra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0