i am sam

guuud, jag är helt söndergråten! Har precis kollat klart på filmen i am sam. Jag har hört talas om den att den är riktigt bra, så jag beställde den på lovefilm.se och den kom för någon dag sedan. Så nu tänkte jag att jag kunde ta mej tid och kolla på den. Jag kan säga att det var verkligen värt det. Phuuuuu, vad jag gråtit. Hade jag varit hemma själv så hade jag säkert skrikit rakt ut. Det var så det gjorde ont i hjätat att kolla på filmen.
För er som inte har sett den så är det då Sean Penn som splear sam som är autistisk och får ett barn, men mamman lämnar sam & lucy som spelas av Dakota Fanning (lucy). Sam uppfostrar lucy på bästa sett. När Lucy ska fylla 7 år så tas hon hand om socialen. Sam tvingas kämpa för sin älskade dotter och får Rita som spelas av Michelle Pfeiffer som advokat.
Nu vill jag inte berätta mer. Kan bara säga köp, hyr, ladda ner filmen eller vad fan som helst. Den är sjukt bra. Och skådespelarna är super Sean Penn spelar så in i helvettes bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0