help me!

Hey hey!
Altså jag börjar verkligen bli riktigt rädd för mej själv. Matlusten vill verkligen inte komma fram. Så idag sket jag i engelskan och stack hem. Mamma hade visst messat mej, men kass som mobilen är iband så hade jag inte fått messen. Så jag började gå hemmåt, men då såg jag att mamma kom med bilden där, så gulligt!
Det ända jag kunde tänka mej att jag var sugen på var sallad. Men mamma har inte haft tid att handla så hon gjorde lite spenatstuvning som är typ en av mina favvis rätter (älskat det ända sen jag var liten). Men jag tog typ bara en halv tallrik sen sa det stopp. Det smakade inte ens gott :S Har bara lust att gråta och äta jätte mycket, men det går inte.. Du kan säkert inte förstå det. Ska jag vara ärlig så kan jag det inte själv. Jag börjar bli rädd :(

Ska gå och lägga mej framför tv´n ett tag nu och se ifall jag somnar eller nått?
ska även försöka fixa min blogg sen när jag har tid. Min banner är inte den snyggaste precis, men det är bara en test somsagt! ;)
Puss puss :* sköt om er!

Kommentarer
Postat av: Sara

Elin! Gå till skolsystern eller något och prata. Det låter inte så bra :/ pusspuss <3 tänker på dig

2008-12-02 @ 16:39:02
URL: http://svenssonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0