Hello Kitty!!

Som de flesta vet så är jag helt galen i hello kitty! Jag kan inte fatta det själv, det är som en drog lixom, det är helt jävla sjuuuuukt!!
Sen har jag funderat på varför folk förknippar det med små barn? Min syrra hade sagt till någon hon känner att jag älskade hello kitty, så hade dom frågat lixom med ett smile hur gammal jag var, så hade anna sagt 17½. Folk blev helt snopna... Är det barnsligt med hello kitty? & varför säljs mäst hello kitty "stuff" bara på barn avdelningen på H&M? kan någon förklara det för mej? Mamma har berättat för mej att hennes patient som är närmare 70 år är lika galen som mej i hello kitty! Vad ska vi säga om henne då?

Mitt intresse för hello kitty började någongång i början på 2006 då min kompis laura från mallorca kom och hälsade på. Hon hade med sig några prylar som hade hello kitty tryck och det var då jag började få upp intresse för hello kitty. Men jag visste ju vad det var för något för att jag har ett tryck på hello kitty på min syslydspåse som jag gjorde när jag gick i 3an.
Sen dess har jag sammlat på mej en massa grejer med hello kitty. Det är precis som att ni kanske har ett stort intresse för hästar, mat, shopping ect. okej jag har också ett stort intresse för shopping men ni fattar vinken? ;)
Jag kommer iallafall att fortsätta gilla hello kitty vad ni än tycker, ska spara pengar nu så jag kan shoppa loss hello kitty saker i palma sen! ;)


I LOVE HELLO KITTY!

Kommentarer
Postat av: Sara

Fina ögon du har på den bilden :)

2008-12-28 @ 19:52:19
URL: http://svenssonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0