HELG! :)

helluuu!
Även denna den har varit toppen & jätte kul! Jag och min handledare My har flummat runder och snackat lite. Sen i morse så fick jag ringa och beställa taxi till en gäst. Så sa my att jag fick ringa så gav hon mej luren så gick där fam singnaler. jag bara, jag vill inte. Så my bara jo elin gör det nu. Så när jag beställt taxi så sa My, elin du gjorde det ju hur bra som helst. Jag hade inte kunnat göra det bättre. Jag bara naaaw ! ;D
Men nu ska ni få höra!!!
My bad mej gå ner och köpa lite lim som hon skulle ha ;P Så när jag kom tillbax skulle jag bara säga hej då och önska trevlig helg. Så sa My, elin vi tycker att du har varit så duktig och så. Så du ska få en liten present av oss. Så jag bara, jaha?! vad kan detta nu vara? Så sa my, eller du kan få den nu. Så fick jag en biljett till nöjesgalan som Hotel Maria är nominerat till - årets bästa hotel. Jag blev jätte glad och sa att jag skulle tänka på saken. Men det är ju klart att jag ska gå, det är ju once in a life time lixom!!
Så söndagen den 21/12 ska jag gå på wallmans med alla som jobbar på Hotelet, aaaaah vad kul det ska bli!! ;D

Synes ikväll!!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0