hej då vecka 29

Gookväll!
Idag var jag somsagt på väla med anna och micke. Målet med dagen var att inhandla så många julklappar som möjligt & det var någonting vi lyckades med. Detta året jag jag och anna köpt julklappar tillsammans. Det är både billigare och lättare. För att det är så svårt att komma på vad man ska köpa. Men då kan man ju alltid slå sina kloka huvuden ihop, hahaha!  Så det känns skönt att kunna pricka av några namn från checklistan ;)

Phuuuu, skola i morgon. Pallar verkligen inte. Har tappat orken lixom. Känns skönt att det bara är veckor kvar som kommer gå snabbt och sen är det jullov som är mycket efterlängtat! ;)
Ikväll ska jag försöka gå och lägga mej tidigt iallafall för att jag är så sjukt trött, pheew!
Ni får ha det super, så synes vi imorgon! ;)
Puss puss :*

Kommentarer
Postat av: sara

Hejdå vecka 29 ? va? ;p

2008-12-07 @ 20:23:44
URL: http://svenssonsara.blogg.se/
Postat av: sara

Hejdå vecka 29 ? va? ;p

2008-12-07 @ 20:24:50
URL: http://svenssonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0