GRATTIS SANDRA!

hey hey!
sorry för en dålig uppdatering.. Idag hade vi avslutning på simmningen. Jag & sara fick vars en julklapp av ett barn som går i vår grupp, så gulligt. Bara för att det var avslutning idag så hade vi ingen seriös simmträning med barnen. Jag och sara hoppade i barnen & dök och lekte lite ;P

Just nu sitter jag med typ sotade ögon och utan något annat smink.. Ska ju till nöjesgalan i morgon så måste ju testa lite hur jag ska sminka mej. Men tror nog att jag är rätt så nöjd med ressultatet, hoppas nu att det blir lika fint i morgon!! (: Gud vad jag längtar. Ska gå och lägga mej tidigt ikväll så jag är utvilad. Ska ju också ringa min handledare i morgon för lite mer information.

Ikväll ska jag bara ta det lungt so sagt. Känns skönt att vila upp nu när det är lov! Resten av familjen ska kolla på det dans bandsgrejset, så det blir vell att man kanske slår en blick på tv´n men vi får se?

Ha det bra så synes vi imorgon, då ni ska få se min outfit jag ska ha på galan + make uppen;)
Puss puss :*



Vill även tillägna detta inlägget till sandra som blir 17 år idag! gaaah, bara ett år kvar nu!  Krogen bara står och väntar på oss! ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

aw, tack hjärtat! fyfan vad vi ska festa sen. love u!

2008-12-20 @ 22:39:11
URL: http://barazandra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0