GOTT NYTT ÅR!

Godermorgon  allihopan!! (:
Idag är jag uppe med tuppen för att idag ska jag hem till sandra och sedan ska vi ta oss en tripp till Malmö för att shoppa lite! (: , I LIKE!!
Bussen går 8.17 sen ska jag sitta på knutpunkten och vänta i ca en halvtimme på nästa tåg så då ska jag in på espresso house och käka lite frukost hade jag tänkt, det kurrar faktiskt lite i magen nu. Men den får vänta ;P

Så ni får ha en riktigt fin nyår nu allihopan!!
Gör som jag! Försök ta det lungt, kvällen än lång så ni inte ligger och däckar kl 21.00 och är sjukt trötta tills alla raketer ska smällas upp i luften och när man ska dricka champagne, muuuuuumsfillibabba! (:

Nej nu måste jag kila och se så att jag fått ner allt jag ska,
Pussen på er!! :*


dagens outfit!
tights - gina
top - H&M
scarf - cubus
klocka & skor - hello kitty! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0