god natt!

Sista inlägget innan jag går och lägger mej. Fan vad jag har varit uppdaterad idag. Bloggen börjar nästan kännas som en drog? :| hahahha!
Kan känner att matlusten börjar komma så smått fast dock har jag bara ätit sallad idag.. Men det är ju alltid något.
Just nu snackar jag med min granne för att vi ska umgås i morgon kväll. Men först så har jag praktik från 6-14 och sen ska jag nog in en sväng på väla och kolla. Så tradigt att gå själv, men vad gör man? Sen ska jag hem och umgås med josse! (:
Vi sitter just nu och snackar om vad vi ska käka i morgon. Men jag har så svårt för att välja & snacka om mat nu när man inte är så speciellt sugen på något? men vi får se... Hehe!

Nej usch nu är klockan mycket. Pallar inte gå upp så tidigt i morgon. Men sont är livet & det är kul att stå i frukosten! ;)
Nej nu ska jag avsluta samtalet med josse och gå och lägga mej!
Puss Puss :* , synes i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0