GOD JUL!

Gaaah, om lite mindre en ett dygn så får jag öppna min så sjuuukt efterlängtade julklapp. Jag ska vara försiktig för att julklappen är inslagen i hello kitty papper & det ska sparas!! (:
Den 25'e kommer jag lägga upp bilder på alla mina julklappar. Kommer nog inte bli så mycket, för att brukar alltid få mest pengar och det är uppskattat för sen kommer ju den 26 december! ;)
& guuud vad spännande det ska bli att öppna sista luckan i min bilar-chokladkalender! För att den luckan är dubbelt så stor som alla dom andra 23 luckorna. Det får nog bli min frukost eller efterrätten efter frukosten (:

Nej nu ska jag nog hjälpa mamma lite med förberedelserna till i morgon. Sen ska jag bädda ner mej i sängen & antingen kolla på julinspererade vänner-avsnitt eller en bra film. Är lixom lite trött nu ;P

Synes i morgon,
puss på er!!! :*

Jag utanför sanrio affären i palma (:
en liten ledtråd, julklappen kostade ungefär 700:-
tittar ni riktigt noga på bilden så kan ni se vad som döljer sig i paketet ;)

Kommentarer
Postat av: Louise

God jul och gott nytt år!

Fin blogg du har förresten! :)

2008-12-24 @ 11:31:46
URL: http://losan.blogg.se/
Postat av: sandra!

JAG SER! :D:D:D:D

fan vad jag letade.

2008-12-25 @ 16:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0