fjärde december!

Goförmiddag!
Imorse bestämde jag mej för att ringa till hotellet och sjukanmäla mej. Känner att jag behöver vila lite. Hälsan går ju ändå först!
Efter att jag ringt och sjukanmält mej vid 6 tiden så gick jag och la mej igen. Men vaknade igen runt 10 för att telefonen ringde. Den höll på att ringa ett tag innan jag riktigt vaknade och sen tänkte jag, avafan pallar inte gå upp och svara. Men det sluta ju aldrig att ringa så jag gick upp och då kunde det sluta ringa, typiskt!
Nu har jag ändå varit vaken i lite mer än en timme & jag börjar inte piggna till så jag har nästan precis tvingat i mej en vörtbrödsmacka med julost. Känner att jag måste ha energi. Fast det tråkiga är att det inte smakade gott någonstans. Men nu försöker jag iallafall som alla ser!
Senare idag ska jag nog göra kycklingsallad, men det får bli senare under dagen. Och sen kanske jag går ut en runda så man får lite frisk luft. Men nu ska jag gå och vila lite vid tv´n
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0