dystra vinter väder!

Goddagens!
Är det bara jag som tycker denna dagen har varit mycket grå och tradigt?
Jag har fått kämpat mej igenom skolan idag, pheew! Men dagens höjdpunkt är ändå mitt naturkunskaps-prov som jag gjorde föra veckan. Visste ju inte ens att jag hade prov. Men tur så får vi lov att ha anteckningar på naturkunskapen så idag fick jag reda på ressultatet. Jag fick VG på provet och VG i betyget, hahaha kan inte fatta det själv. Men det är något speciellt med A-kurserna, det är repetion från grundskolan så det är inte så svårt ;) Så idag hade vi vår sista naturkunskapslektion. Så nästa termin ska vi läsa sammhälle, ge mej styrka!!!

Har typ precis käkat lite. Det blev spenatstuvning men jag råkade salta för mycket så jag fick typ kasta rätt så mycket. Det var så att njurarna dansa, hahha ;D Jag kunde ju inte spä ut sen iheller för att mjölken tog slut.. Så jag fick ta mej en äggamacka istället.
Just nu sitter jag och lyssnar på absolute christmas. Fast nu ska jag grabba tag i min engelska bok och börja plugga, har ju prov i morgon. Lycka till till mej!! 

Synes kanske ikväll?
Puss puss :*  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0