dagens samtalsämne; jordbävningen i skåne!

Heeey!
sorry för en dålig uppdatering men har typ haft fullt upp idag. Först var det skola och sen gick jag en sväng innom vila för att testa klänningar men det var ingen som föll mej i smaken. Så jag får leta vidare? Men jag har faktiskt ett annat förslag istället för klänning! ;)  kommer bli sjuukt snyggt om det bara blir rätt men mer om det sen.
Provet idag gick skit iallafall. Jag fick även reda på omdömmena i eng. och sv. jag hade typ g/g+ på engelskan fast sen har jag ig på proven så det ser inte så bra ut. Men jag är ju bra på att skriva och prata och sont. Men sen kommer dom satans proven :( Kan inte koncentrera mej. Men funderar på ifall jag ska gå extra timmar nästa termin.. men det tar vi då.

Senare under kvällen så stack jag och mamma till familia för att jag skulle se ifall där va någon snygg klänning. Fann ingen medans mamma gjorde det. Ni vet den med fransar på H&M i mörkblå, så sjukt snygg! (: Eller jo jag köpte mej en scarf inne på cubus, hehe! Sedan träffade vi på en som vi känner som vi snackade med typ i en halvtimme. Sen var det in på Maxi en sabbis för att handla lite choklad, som jag ska ha med mej till hotellet i morgon. Snacka om vad jag blev sugen på julmust så att jag och mamma handlade på oss ett lageR ;P
Sen var det till att skynda sig hem & hör och häpna vi var hemma 19.58 typ, hahaha! Och ugly betty börjar 20.00 vilken tajming!! ;)

Ska snart gå och lägga mej för imorgonbitti går bussen 5.17, pheeew! Men när jag kommer hem sen ska jag baka/göra pepparkakshus med syrran.
Puss puss :*

P.S. händer det något roligt i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0