chokladsuuuuugen!

Hey hey!
Förlåt för en dålig uppdatering men jag har inte haft tid!
Igårkväll började jag få lite magknip och det fortsatte även lite i morse så jag sket i att åka till skolan och ha spanska så jag hade lite spanska med mej själv och snacka lite med mamma under förmiddagen. Sen tog jag tåget till skolan 11.07 sen mötte jag upp sandra på knutan så åkte vi till skolan.  Hade svenska & engelska, så vi slutade typ 15.10 vi fick sluta lite tidigare för att vi inte pallade vara där längre ;P
När jag kom hem hade mamma gjort någon fiskgryta, den var faktiskt sjuuukt god! (: Sen snackade vi lite och nu har jag precis läst några bloggar. Jag använder mej av bloglovin, en sjukt bra sida då man bevakar bloggar!

Ikväll blir det ugly betty för min del och sen sängen så tidigt som möjligt. För har praktik från 6-14 i morgon och sen ska jag och sandra till Ängelholm!!! ;D


Innan jag skulle ta tåget idag så sa mamma att jag var fin i nersläppt hår, hehe!
Men dock saknar jag min lugg som hon klippte i söndags :(
Jag bad henne klippa min lugg, altså bara jämna ut den, nej då klipper hon den kort :(
Så får ha luggen uppe nu framöver...
Hoppas att den växer snabbt för tror nog att jag vill ha den till nyår!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0