chokladkalender-time! ;)

Såja, nu har jag kommit hem från simhallen och det gick vell bra med lucia träningen. Det blev lite irritation mellan mej och syrran men det löste sig. Men Sen höll hon på igen efter när vi skulle gå.. Palla ? :S

Nu ska jag iallafall pigga upp mej med lite choklad genom att öppna mina 3 chokladkalendrar. Jag har gått runt och kollat på dom andra i familjen hur dom bär sig åt med sin kalender. Jag själv stänger alltid luckorna efter mej för att då är det mer utmaning med att hitta dagens lucka. För att har man inte stängt igen luckan så får man ju mindre siffror att leta mellan. Det kanske låter lite sjukt, men son är jag ;P
Hur bär du dig åt med din chokladkalender? (:

Guuuud kan knappt berga mej, vill se STJÄRNOR PÅ IS FINALEN nuuuuuuu!!! (:
 Är så nyfiken på hur gynning och berg kommer vara, lika flummiga som alltid eller vad? Förljer iallafall gynnings blogg extra noga denna dag! ;)
Puss puss :*

Kommentarer
Postat av: sara

2008-12-07 @ 17:47:13
URL: http://sv
Postat av: sara

gynnings blogg? :D vad är "adressen" dit? :p

2008-12-07 @ 17:47:50
URL: http://svenssonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0