big fan of blondinbella!

Hey hey!
idag hade jag praktik från 6-14 sen mötte sandra upp mej & sen tog vi tåget till Ängelholm, för att Isabella "blondinbella" skulle dit idag. Jag kände mej helt löjlig, hahaha! :D  Men där kom hon och hennes assistent så vi gick fram och snackade lite, hahaha! Efter föreläsningen som hon skulle ha på någon skola så skulle hon in på Thorstens, som är någon bar i ängelholm så hon frågade hur gamla vi var och sen ifall vi ville sticka dit sen på kvällen, så gulligt! (: Men jag och sandra stack till espresso house och tog en fika och sen tog vi tåget hem till saknade helsingborg igen för att gå in på Gina, där jag fann ett par jeans-leggings (:

Vilken dag altså, helt crazy!!!!  ;D


Sandra, blondinbella & jag! (:
Altså jag hade lätt kunnat tänka mej att vara vän med bella, för att hon verkar vara så grymt sjyst och helt cool lixom!
 


Vill ägna någon rad åt min gammelmormor som skulle fyllt 97 år idag!
Du är så grymt saknad. Tänker på dej varjedag. Jag saknar din underbara humor & skratt,
vill bara säga att jag älskar dej!
Ally Ekelund <3
13/6-07 dagen då mitt hjärra gick i 1000 bitar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

NEEJ! har du träffat henne :D coolt! Vad gjorde hon här? ;p

2008-12-10 @ 19:49:56
Postat av: Sara

Det förra var från mig :p

2008-12-10 @ 19:50:17
URL: http://svenssonsara.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej! Kolla in min fotoblogg, värd ett besök :) Tack!

2008-12-10 @ 19:55:23
URL: http://picturesofme.blogg.se/
Postat av: sandra ekvall

VI ÄR SÅ JÄVLA BRA ELIN! :)

<33

2008-12-10 @ 20:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0