bakis på en måndag...

hey hey!
idag stack jag och syrran hem till mormor & klädde hennes gran. Snacka om vad hon blev överraskad när hon kom innanför dörren. Hon visste ju inte att jag och anna skulle klä hennes gran. Men jag pallade igentligen inte, satte mej mest i soffan och vila lite. När jag och anna skulle gå hem så kom mamma & mormor i trappuppgången så vi stannade kvar på en fika. Jag låg och halvdäckade på köksoffan, hehe!

Altså är det någon som fattar hur jävla trött jag äR? , pheeew!
Funderar på att kolla på någon film, men kommer nog bara att somna, fast det låter rätt så underbart faktiskt ;)
Inte nog med att jag är trött, jag har även sjukt ont i fötterna, tårna & vid mina vänsta revben. Vet ej vad det är för något, men jag tror jag vet orsaken till denna smärta. Igår dansade jag i flera timmar med pumps, pheeeew! 
Nej nu känner jag att jag ska ta ett glas cola och mysa framför tv´n.


 
Puss påå er!! :*



mormors söta lilla julgran!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0