Back in track!

Godermorgon om jag får säga det vid denna tiden? ;P
Vaknade runt halv 1, så sköönt att sova ut! Kvällen igår var helt underbar. Jag och josse ladage spagetthi & köttfärssås med parmesan & sallad ;) muuums på det! Jag har faktikt börjat äte nu igen, lite iallafall, sköööönt! Efter maten så kollade vi på idol. Det var första gången jag såg ett helt idolprogram från denna sesången och på en fredag. Började kolla på söndagar på reprisen när jag inte jobbade. Men det var vell helt ok igår.. hehe! Sen kollade vi på poseidon som gick på kanal 5, fast jag har redan sett den innan fast jag kom inte ihåg så mycket. Under filmen satt jag och josefine och flummade oss, haahaha!  När filmen var slut så kollade vi på EMA reprisen som gick på en dansk tvkanal ;P

Jag och josefin har typ kollat på de flesta stjärnor på is programen som gorr var lördag. Idag är det final och tror du inte att hon ska bort då! :(
Så någon som inte har något att göra ikväll, hör av er ;P

Nej nu ska jag gå och ta en macka och sedan gå och fixa till mej. Ska ha lucia träning för barnen på simmningen idag! (:  & sen får vi se ifall dom behöver tränare till klubbtävlingen?
Puss Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0