24'e december!

Nu är jag redo för julafton! ;)
Mamma har precis varmt glöggen & snart kommer farmor, farfar & min farbror. Mormor har redan kommit. Min släckt är rätt så liten, men det är rätt så skönt faktiskt! (:
Känner på mej att det kommer bli en bra julafton, jag & syrran har ju köpt ett sjukt kul spel till päronen, det verkar vara kul iallafall.. Så hoppas vi ska spela det ikväll! ;)
guuud vad jag är hungrig nu. Men först blir det fika till kalle anka och sen mat frammåt kvällen, muuuums!! (:


Snacka om vad jag har fått användning för min klänning. Har användit den mycket men
inte vid samma tillställning. Gillar inte att ja samma kläder med samma personer! ;P


GOD JUL ännu en gång!! (:



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0