veckan som gått

måndag; övningskörde till mellbystrand där vi skulle stanna i några dagar hoss familjen frost (:
tisdag; vi körde till vapnö, en gård där kossorna gick in i en karusell när de ville bli mjölkade
onsdag; vi körde hem från mellbystrand. Men innan vi körde hem så fyndade jag ett par skor
torsdag; farmor och farfar ringde på morgonen och fråga ifall vi skulle till arild idag. Men mamma skulle städa så farmor och farfar kom och hämtade mej och sedan körde vi till arild. Efter några timmar dök mamma & pappa också upp, de tog motercykeln. Fast vattnet var lite äckligt idag, såg precis ut som att där var algblommning :(  Vi bestämde att vi skulle dit igen den kommande dagen. Så på kvällen när vi käkat så ringde jag mormor och frågade ifall hon ville hänga med, och det vill hon (:
fredag; Farmor och farfar kom och hämtade mej och mormor, sen tog pappa & mamma MC´n för att anna hade bilen. Idag var vattnet helt glas klart. Den finaste dagen på hela sommaren <3 På kvällen var det dags för hemfärd. Runt halv 8 tiden på kvällen kom mormor, farmor, farfar & staffan hit så grillade vi och hade det mysigt (:
lördag; Jag och josefin cyklade till familia och käka glass. Och josefin shoppade lite, men jag tyckte inte att jag fann något roligt. Bara en klocka men köpte den aldrig. På kvällen bjöd pappa mej på bio. För att vi har snackat om att vi ville se den spanska filmen barnhemmet. Men den visades ej i helsingborg så vi fick köra till lund för att se den. Men den vra facktiskt bra, ´men slutet var liste svårt att förstå? Det var ingen SF biograf, den var lite udda. Det var jag & pappa och 4 till som såg filmen, hahah ;D
söndag; Jag övningskörde med mamma till familia för att handla klockan som jag kollat på igår. Sen var vi även inne på lindex och där fann jag med ett armband (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0