school tomorrow

Skola i morgon och jag känner mej mer taggad än någonsin! Det ska bli så kul att träffa alla igen och se villka som ska läsa hotell eller turism, själv ska jag ju läsa turism (: Jag var inne på skolans hemsida igår för att kolla villka ämen vi skulle läsa och det lät vell helt OK. Jag är mäst orroad över hur schemat ska bli, är helnervös. Hoppas det blir bra iallafall.
Det ska bli så skönt att komma in i rutiner igen. Men det jag hatar mäst är att behöva gå upp så himmla tidigt på mornarna, men det kommer man nog in i snabbt. Jag funderade på för någon vecka sedan att när man ska börja skolan igen till hösten så känns det som ett nytt år. Man sätter upp en massa mål och löften. Så frågade jag mamma varför man inte började skolan i januari månad istället när det verkliga nya året börja. Men då fick jag i svar att man vill kanske vara ledig på sommaren. Och vem pallar ha ett 2 månaders långt lov mitt i utbildningen.. Så där fick jag mej en liten tänkare iallafall.
Imorgon ska jag skriva upp villka mål och löften jag ska ha inför HT-08
Nej, nu ska jag nog snart gå och smaska i mej lite annans paj som mamma bakat idag!
Puss hej! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0