play with me

hey hey!
Igår frågade anna mej ifall jag ville följa med hennes kompis och hennes kompisbarn till hambygdsparken i Ängelholm och det ville jag. Fast det tog lite tid innan vi hittade dit + att de höll ju på att göra om vägarna, så fråga mej inte vart vi körde någonstans vi bara följde pilarna.. Men men efter ett långt tag kom vi fram iallafall. Vi gick en runda och kollade på djuren men sedan ville angelina gå till lekplatsen. När vi lekt ett tag blev anna och sara trötta så de gick och satte sig på en bänk så det slutade med att jag fick leka med angelina, snacka om att man blev trött, men det var dte värt! (:  Sedan var det dags att köra hem igen för att jag och anna skulle jobba men jag sa till anna att jag kunde ta träningen så hon kunde köra hem angelina och sara i lugn och ro. Men som tur var så fanns även johan där. Där kom 2 st till träningen idag, men det var soft. Jag och johan gick och snackade i 45 min och gick brevid basängkanten och sa vad ungarna skulle simma mellan längderna, hehe!
Nej, nu är jag proppmätt och behöver vila, har käkat spenatstuvning, fybubblan vad gott det är. Det var nog min favoriträtt när jag var liten. Så nu ska jag nog kolla på film med sis och mamma. 
Puss hey! :* 


sara, anna & söta angelina (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0