party like a rockstar!

altså ni får ursäkta mej för att jag inte uppdaterade bloggen igår, men hade absolut inte tid. Startade inte ens datorn. Hade tränarmöte på badet iallafall om hur vi ska göra i höst. Mötet gick jätte bra, sen kom där fler folk för att simklubben skulle ställa upp i karnevalståget. Så vi gjorde vid oss och sen stack vi upp i byn till varagårds skolan. Så gick vi i genom hela bjuv fast vi vann tyvärr ingenting. För att där finns en jurry som utser en etta, tvåa och trea så får man då pengar. Man vinner då för bästa utklädsel. Och i år var temat skördetid, så jag var bonde. Kan se ifall där kanske kommer upp en bild i morgon på min snygga klädsel.
Senare på kvällen så kom iallafall mina kompisar, vi förfestade och sedan gick vi ut i bjuv! (:

Idag har jag typ legat på soffan hela dagen och kollat på TV. Fast jag tycke att det var ett dåligt utbud så jag och mamma kollade på Rumor has it med jennifer aniston! (: (min favorit skådespelerska)
Nej, nu ska jag gitta, för ska kolla på TV hade jag tänkt mej och sen ska jag sova gott. För det är ju skola i morgon och då måste man vakna typ 6.15 typ, blöööö. Men men sont är livet på en pinne, synes i morgon!

Puss på er! :*


jag på G ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0