oriflame

yaaiiih! idag kom mina efterlängtade oriflame produkter. Jag hade beställt ett löppstift i färgen typ lila. Jag bara älskar dom läppstiften. För att de sitter länge, där är solskyddsfactor i & se skimmrar så fint & ger en sån ursnygg effekt. Sen fick jag även en fondation.
Jag kan verkligen rekomendera att använda oriflames produkter, de har allt mellan make-up och kropps vård. Och alla produkter är hur bra som hälst. Själv så använder jag det mästa från oriflame som tex. fondation, maskara, ansikts scrubb av olika slag och deras nattkrämer/dagkrämer. Det bästa med oriflame är att inget är testat på djur, produkterna levereras hem till dörren (om man är säljare) & att det är inte så fasligt dyrt. Priset är som typ andra produkter ute i affärerna fast ibland kan det även vara billigare ;)

här är en länk till deras hemsida (:
www.oriflame.se

Nej, nu ska jag bädda ner mej i sängen och kolla på några avsnitt av vänner!
god natt!

Kommentarer
Postat av: èmma

tjo :)

kunde inte sova mer så tittar in och säger gomorgon. Hehe!

hoppas allt är bra

kram

2008-08-29 @ 05:09:38
URL: http://enlitentax.blogg.se/
Postat av: elin

heeey!

trevligt trevligt att du ville titta in! (:

det är bra bra med mej, men jag är sjukt trött, hehe

2008-08-29 @ 18:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0